خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز رخ داد؛

زلزله 4/5 ریشتری سیستان و بلوچستان را لرزاند

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۵۸۳

زلزله به قدرت 4/5 ریشتر بامداد امروز سیستان و بلوچستان را لرزاند.

به گزارش ایلنا،  بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران ساعت 2:11 بامداد امروز چهارشنبه 28 آبان زلزله ای به بزرگی چهار و نیم ریشتر شهر گلمورتی استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.

گلمورتی در بخش مرکزی شهرستان دلگان استان قرار دارد.

هنوز از خسارات احتمالی این زلزله که در عمق 13 کیلومتری زمین بوده، خبری منتشر نشده است.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به زمین لرزه ۴.۵ ریشتری در حوالی منطقه «گلمورتی» شهرستان دلگان گفت: تاکنون خسارتی از این زلزله گزارش نشده است.

عباسعلی ارجمندی  اظهار داشت: این زمین لرزه در ساعت ۲ و ۱۱ دقیقه و ۹ ثانیه بامداد امروز و با بزرگی ۴.۵ ریشتر، حوالی منطقه «گلمورتی» شهرستان دلگان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.

وی با اشاره به اینکه مرکز این زلزله در فاصله ۹ کیلومتری شهر گلمورتی، ۷۳ کیلومتری شهر بزمان و ۳۲ کیلومتری شهر مسجد حضرت ابولفضل (ع) در سیستان‌وبلوچستان واقع شده است، افزود: پس از این اتفاق تیم‌های ارزیاب بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بر اساس گزارش مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در عمق ۱۳ کیلومتری زمین رخ داد، گفت: خوشبختانه تاکنون تلفاتی از این زمین لرزه گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز