خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مبارکه در مجلس مطرح کرد:

آزادراه شرق طرحی ملی برای کاهش ترافیک شهر اصفهان/ نگران افزایش حجم تردد به مبارکه هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۵۶۴

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی طرح آزادراه شرق اصفهان را یک طرح ملی خواند که سال‌ها جزو نیازهای ضروری استان و شهر اصفهان بوده است .

به گزارش ایلنا از اصفهان، پروین صالحی با اشاره به اینکه نمی‌توان تاثیر این پروژه ملی در حمل و نقل‌کشوری را انکار کرد، اظهار داشت: آنچه در نتیجه اجرای پروژه آزادراه شرق اصفهان مشخص است علاوه بر کاهش زمان سفر، مانع ورود کامیون‌های سنگین به داخل شهر اصفهان می‌شود که هم از جنبه ترافیکی و همچنین کاهش آلودگی هوا قطعاً نتایج مثبتی برای شهر اصفهان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه در سال‌های گذشته با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده ولی اهمیت آن باعث شده حتی در زمانی که با تحریم‌های سخت و آثار ویروس کرونا بر جامعه و اقتصاد کشور درگیر بودیم اجرای آن ادامه داشته باشد و بزودی شاهد افتتاح بخش‌هایی از آن هستیم. البته بخش نهایی آن تا گردنه لاشتر که نزدیک سه راهی شهرستان مبارکه است نیز اوایل سال آینده تکمیل خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از سوی دیگر امید است در آینده نزدیک شاهد تاثیر احداث این جاده بر اقتصاد بخش شرقی اصفهان باشیم که شاید به نحوی جزو مطالبات مردم عزیز این خطه از اصفهان هم است .

وی در مورد تاثیر مثبت این آزادراه برای شهرستان مبارکه توضیح داد: نتیجه این پروژه کوتاه شدن زمان سفر است و این در حالی است که نگرانی‌هایی نیز برای ما دارد، از این جهت که ادامه مسیر کنارگذر غرب پس از رسیدن به مبارکه متوقف شده و شهرستان مبارکه با حجم زیادی از خودروهای سبک و سنگین مواجه شده است که وارد شهرستان می‌شوند و علاوه بر حجم بالای ترافیک، خسارات سنگینی به زیرساخت‌های جاده‌ای شهرستان وارد کرده است .

صالحی خاطر نشان کرد: حال که آزادراه شرق نیز در بخش شرقی شهرستان مبارکه به اتمام می رسد، شهرستان مبارکه تنها راه اتصال این دو کنارگذر خواهد بود و نگرانی ما این است که این حجم تردد دو برابر شود. لذا لازم است هرچه سریعتر راهکاری جدی برای توسعه جاده‌های شهرستان مبارکه اندیشیده شود و از مسئولان ذیربط خواستارم نگاهی جهادی به حل این معضل در شهرستان مبارکه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز