خبرگزاری کار ایران

دریافت پروانه کسب بیش ۱۴ هزار و ۹۰۵ واحد صنفی جدید در استان فارس

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۳۴۲

معاون امور بازرگانی و اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش ۱۴ هزار و ۹۰۵ واحد صنفی جدید در استان فارس پروانه کسب دریافت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲.۸درصد رشد را نشان می‌دهد.

وحیدرضا محمودزاده گفت: صدور این تعداد پروانه کسب جدید زمینه اشتغال ۳۷ هزار و ۲۶۲ نفر را به شکل مستقیم فراهم کرده است.

محمودزاده با بیان اینکه طی این مدت ۱۷۳۰ پروانه نیز تمدید شده است، گفت: از کل پروانه‌های کسب صادره، ۲۲۹۲ فقره تولیدی، ۲۶۰۵  فقره خدمات فنی، ۲۴۸۴  فقره خدماتی و ۷۵۲۴  فقره نیز توزیعی بوده است.

معاون  امور بازرگانی و اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: فارس در صدور پروانه کسب امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی حدود ۱۳ درصدی را تجربه کرده است.

او با اشاره به ایجاد امکان دریافت تقاضای پروانه به شکل غیرحضوری در نشانی الکترونیکی www.iranianasnaf.ir  را یادآور شد و گفت: اتحادیه‌های صنفی بعد از دریافت اطلاعات متقاضی و انجام مراحل قانونی، نسبت به صدور پروانه براساس قانون نظام صنفی اقدام می‌کنند.

معاون سازمان صمت استان فارس همچنین خاطرنشان کرد که طی این مدت تعداد ۲ هزار واحد صنفی بدون پروانه در فارس شناسایی و برای ۲۹۸ واحد از این صنوف، پروانه صادر و مابقی نیز تعطیل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز