خبرگزاری کار ایران

اصلاح 11 نقطه حادثه خیز در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۲۶۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در راستای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی 11 نقطه حادثه خیز در استان اردبیل اصلاح شده است.

به گزارش ایلنا، کلیم الله وثوقی عنوان کرد: از 26 نقطه حادثه خیز شناسایی شده در استان 11 مورد اصلاح، 8 مورد در دست اجرا و 7 مورد دیگر نیز سال آینده توسط راهداران پرتلاش دیار سبلان انجام می شود.

عضو شورای اداری استان اردبیل از تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و تصریح کرد: در جهت ایمن سازی حاشیه راهها 938 کیلومتر حریم راه تسطیح ، 9 هزارو 800 مترطول شیب شیروانی راهها اصلاح ، بیش از 3 هزارو 500 شاخه گاردریل در جاده های استان تعمیر و هزارو 640 مترمربع تابلوهای الزامی و انتظامی راه ها مونتاژ،اصلاح،تهیه و نصب شد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل گفت:  از ابتدای سال جاری 42 کیلومتر روکش آسفالت،150 هزار مترمربع لکه گیری و 40 هزار مترطول درزگیری راهها انجام شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل هوشمندسازی جاده های استان را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل عنوان کرد و افزود: 68 سامانه تردد شماری، 40 دوربین نظارت تصویری،25 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و 2 سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل توزیع بیش از 9 هزارو 600 عدد کلاه ایمنی رایگان دربین موتورسواران استان را خاطرنشان کرد و گفت: 5 هزار و 200 عدد شبرنگ مخصوص موتورسواران، 3 هزار و 400 عدد چراغ قوه دستی برای عابران پیاده، 2 هزار و 130 بسته شبرنگ مخصوص ادوات کشاورزی و هزارعدد کپسول آتش نشانی در بین کاربران آسیب پذیر جاده ای بصورت رایگان توزیع شده است.

وثوقی تصریح کرد: 151 شرکت حمل و نقل کالا و مسافر داخلی و بین المللی در استان فعالیت می کنند که نظارت و بررسی ویژه ای نیز بر عملکردهای این شرکت ها در حوزه های مختلف وهم چنین رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز