خبرگزاری کار ایران

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها:

دولت از هم اکنون به فکر پیش خرید واکسن کرونا باشد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۲۳۳

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها با اشاره به انتشار اخبار تولید واکسن کرونا گفت: دولت از هم اکنون باید برای پیش خرید واکسن کرونا اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شه بخش گرگیج با اشاره به خبر کشف واکسن کرونا و موفقیت آن در آزمایشات ابتدایی گفت: دولت باید به این خبر با حساسیت جدی‌تری نگاه کند و شرایطی را برای برخورداری هرچه سریعتر مردم از واکسن کرونا فراهم کند.

او افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا و دولت باید از هم‌اکنون بودجه مورد نیاز برای خرید دوز مورد نیاز مردم را تصویب کنند.

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: با توجه به اینکه تولید واکسن کرونا زمان بر است و ممکن است تا توزیع جهانی آن یک سال یا بیشتر زمان ببرد دولت باید ترتیبی اتخاذ کند که از هم‌اکنون واکسن را پیش خرید کرده و در اولین زمان اقدامات لازم برای انتقال به کشور انجام شود.

گرگیج ادامه داد: همچنین باید کمیته‌ای برای توزیع مناسب واکسن در تمام کشور و دسترسی آسان مردم به آن فراهم شود تا از تشکیل لابی ها و مافیا برای خرید و فروش غیرقانونی و بالاتر از قیمت واقعی جلوگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز