خبرگزاری کار ایران

توزیع بیش از هزار تن کنسانتره یارانه دار بین دامداران دام سنگین فیروزه

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۲۲۷

رئیس اداره بهبود تولیدات دامی شهرستان فیروزه از توزیع ۱۳۰۰ تن کنسانتره یارانه دار بین دامداران دام سنگین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، موسوی عمادی با اعلام این خبر گفت: در آبان ماه سال جاری با توجه به بالا رفتن قیمت نهاده ها و رسیدن قیمت کنستانتره آزاد کارخانجات به ۶١ هزار ریال برای هر کیلوگرم، در نتیجه شاهد کاهش قدرت خرید دامداران بودیم، لذا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزه بر خود واجب دانست این نابسامانی را مدیریت کند. 

او اظهار داشت: باتوجه به در اختیار داشتن ۵۰۰ تن نهاده یارانه دار شامل ۵۰ تن سویا، ۱۳۶ تن سبوس، ۱۷۵ تن ذرت و ۱۴۰ تن جو در جلسه کنترل کمی و کیفی خوراک دام که با حضور نماینده فرمانداری، صنعت و معدن، دامپزشکی و جهاد کشاورزی و نماینده تشکل های دامی برگزار شد. 

موسوی عمادی ادامه داد: تصمیم تولید کنسانتره یارانه دار به میزان ۱۳۰۰ با نرخ یارانه ۱۴۴۰ تومان برای هر کیلوگرم گرفته شد که از این کنسانتره هزار نفر از بهره برداران دام سنگین شهرستان با حواله مستقیم جهاد کشاورزی بهرمند شدند. 

او تاکید کرد: با توجه‌ به‌ اینکه ۸۰ درصد اقتصاد شهرستان بر پایه دامپروری و کشاورزی می باشد، حل مشکلات این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و همت و تلاش‌های نهادها و ارگان‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز