خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان از قطعه ۷ پروژه راه آهن رشت - انزلی

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۱۹۲

وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان از روند تکمیل و زیرسازی قطعه ۷ پروژه راه آهن قزوین- رشت - انزلی بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد اسلامی به همراه ارسلان زارع از روند اجرای پروژه زیرسازی قطعه ۷ پروژه راه‌آهن قزوین - رشت – انزلی بازدید کردند.

 راه آهن رشت انزلی به طول حدود ۳۶ کیلومتر در دو قطعه در حال اجرا است که قطعه اول به طول ۱۷ کیلومتر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و قطعه دوم به طول ۱۸ کیلومتر حدود ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هم اکنون سه کیلومتر از راه آهن رشت-انزلی ریل گذاری شده و جهار کیلومتر نیز آماده ریل گذاری است که بر اساس زمان بندی تکمیل خواهد شد.

راه آهن رشت - انزلی از مهم ترین پروژه های ریلی کشور است که می تواند کشورهای شمالی و اروپایی را به شبه قاره هند متصل کند و با راه اندازی آن ۱۰ میلیون تن بر ظرفیت حمل و نقل کشور افزوده می‌شود.

 همچنین روند ساخت اسکله در منطقه آزاد انزلی از سوی وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان مورد بازدید قرار گرفت.

 وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان از عملیات اجرایی بزرگراه کنارگذر انزلی نیز بازدید کردند.

این پروژه به طول افزون بر ۱۶ کیلومتر و عرض حدود ۲۵ متر در دوقطعه درحال انجام است که قطعه اول آن ۶۲ درصد و قطعه دوم ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 بزرگراه کنارگذر بندر انزلی به صورت مسیر چهار خطه جدا شده میانی در ضلع جنوبی شهر واقع شده و به جهت عبور از روی شماری از انشعابات آبی ارتباطی بین دریا و تالاب بین المللی انزلی ، دارای بیش از ۲.۳ کیلومتر پل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز