خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های اردبیل با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۱۶۰

شهردار اردبیل شروع عملیات اجرایی پروژها و تقاطع‌های غیرهمسطح با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا را سرآغاز فصلی جدید در توسعه شهری اردبیل عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمید لطف‌اللهیان در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مهم اردبیل که با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، استاندار اردبیل, فرمانده سپاه اردبیل, نمایندگان استان و اعضای شورای شهر برگزار شد،عنوان کرد: شهرداری اردبیل امروز عملیات اجرایی شش طرح را با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا آغاز کرد که چهار طرح مربوط به تقاطع‌های غیرهمسطح شهر است.

شهردار اردبیل تصریح کرد:بنا به گرامیداشت یاد شهید سلیمانی،عنوان پل جام جم اردبیل به نام سردار قاسم سلیمانی خواهد بود.

سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا نیز در این آیین عنوان کرد: خدمت رسانی به مردم از رسالت های اصلی قرارگاه خاتم الانبیا است چنانچه تا امروز این قرارگاه در استان اردبیل بیش از ۳۰ پروژه را به اتمام رسانده است.

او افزود: در جهت رفع مشکلات و محدودیت های شهر اردبیل توافق به عمل آمد تا در جهت توسعه زیر ساخت های شهری بتوانیم خدمات بیشتری را ارائه دهیم تا شاهد توسعه روز افزون شهر اردبیل باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز