خبرگزاری کار ایران

خیرین سلامت تنگستان، سلامتی را به قلب یک کودک چهارساله هدیه کردند

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۰۶۰

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان در استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های این شبکه و با همکاری و جلب مشارکت خیرین سلامت در تنگستان، در عملی خداپسندانه، هزینه عمل یک کودک با مشکل قلبی تأمین و سلامتی به این کودک هدیه شد.

عادل مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر با تعویض دریچه قلب این کودک چهارساله، خوشبختانه طبق نظر پزشکان متخصص، مشکل خاصی از لحاظ سلامتی برای این کودک وجود ندارد.

رئیس  شبکه بهداشت و درمان تنگستان، افزود :  هم‌اکنون با پایش ها و بررسی‌های مستمر در حال شناسایی کودکان نیازمندی هستیم که به انواع مختلف نیاز به کمک خیرین سلامت دارند و امیدواریم با همکاری مستمر خیرین سلامت، بتوانیم باری را از دوش خانواده‌ها برداریم و شاهد سلامت و تندرستی کودکان شهرستان باشیم.

او تصریح کرد: کمک‌های خیرین سلامت تنها در بحث درمان خلاصه نمی‌شود، بلکه ما در مسائلی همچون تغذیه کودکان و ... نیز در صورت لزوم وارد می‌شویم.

رئیس شبکه  بهداشت و درمان در تنگستان خاطرنشان کرد: در شاکله بهداشت و درمان، خیرین سلامت به عنوان منجیان و سفیران سلامت شناخته می‌شوند لذا با آغوش باز در انتظار خیرینی هستیم که توانایی کمک به کودکانی را دارند که به دلیل مشکلات مالی مجبورند مشقت و رنج حاصل از بیماری را تحمل کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز