خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:

کاهش نسبی دما در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۹۴۲

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، برای فردا چهارشنبه شاهد کاهش نسبی دما نیز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مریم بهروزی اظهار کرد: گذر امواج ناپایدار در استان قزوین ادامه دارد و برای پاره‌ای از مناطق استان امروز  به دلیل تقویت این امواج، به خصوص در نیمه جنوبی و شمالی انتظار بارش داریم.

کارشناس هواشناسی استان بیان کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، برای روز چهارشنبه وزش بادهای به نسبت شدید شمالی پیش‌بینی شده که به طور احساسی شاهد کاهش نسبی دما نیز خواهیم بود.

او ادامه داد: گذر امواج ناپایدار برای روزهای پنجشنبه و جمعه بیشتر در ارتفاعات شمالی استان به فعالیت خود ادامه داده که برای مدت زمانی کوتاه بارش برف و باران را خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه توده هوای سرد همچنان در سطح منطقه باقی خواهد ماند، تصریح کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید از شنبه هفته آینده به استان، اطلاعات آن از سوی اداره کل هواشناسی قزوین اعلام خواهد شد.

بهروزی یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته آوج با ۲ و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۶ تا ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز