خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

کشف بیش از ۱۳۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۸۵۲

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خلیل‌آباد از کشف ۱۳۸ کیلو و ۳۹۰ گرم تریاک طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل آباد و خراسان شمالی خبر داد.

سرهنگ دوم مهدی حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل اباد از نگهداری مقدار قابل توجهی مواد مخدر در یکی از روستاهای حاشیه شهر  بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با تکمیل رصدهای  اطلاعاتی به محض شناسایی دقیق محل نگهداری مواد مخدر سرانجام ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و محل دپوی مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت .

جانشین انتظامی شهرستان خلیل‌آباد با بیان اینکه در بازرسی از محل مورد نظر مقدار ۱۳۸ کیلو و ۳۹۰ گرم تریاک کشف شد بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ حسن زاده از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک  در زمینه خرید و فروش و حمل مواد مخدر سریعا مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز