خبرگزاری کار ایران

در جلسه‌ بررسی قتل‌های اخیر در خاش مطرح شد؛

امام‌جمعه خاش: علت اصلی قتل‌ها مسائل ناموسی است/ فرمانده سپاه خاش: اجرای طرح امنیت محله محور

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۸۴۱

در پی وقوع چندین حادثه قتل در شهرستان خاش، نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به منظور بررسی ابعاد و دلایل اینگونه حوادث تلخ تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایلنا، این جلسه با حضور امام جمعه خاش، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و جمعی از مدیران شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزار شد.

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاش در این جلسه گفت: قتل یک پدر به همراه فرزند خردسال‌اش و همچنین قتل دو خواهر به دست برادرشان در هفته گذشته دو اتفاق دردناک است که شورای فرهنگ عمومی باید برای جلوگیری از اینگونه اتفاقات تلخ قوانینی تدوین کند.

حجةالاسلام دهقان علت اصلی اینگونه قتل را مسائل ناموسی عنوان کرد و افزود: کم کاری‌های مسئولان و همچنین علماء و منبری‌ها در مسائل فرهنگی هم در رخ دادن این اتفاقات تاثیر دارد که باید فکری برای آن شود.

فرمانده سپاه خاش در این جلسه گفت: سپاه این شهرستان هم در پی این اتفاقات طرح امنیت محله محور را اجرا کرده است.

سرهنگ ثمره‌حسینی افزود: نیروهای بسیجی در قالب این طرح با حضور در محلات محروم و گشت‌های شبانه، امنیت را در شهر برقرار می‌کنند.

هفته گذشته سرنشینان یک خودروی سواری زانتیا در تعقیب و گریز و شلیک به یک خودروی سواری پژو، راننده این خودرو را به همراه فرزند خردسال‌اش مقابل آموزش و پرورش به ضرب گلوله به قتل رساندند.

نشانه‌ها حاکی بر آن است که فرزند این راننده از روی عمد و با شلیک به سرش به قتل رسیده است. والدین این کودک 18 ماهه پس از 15 سال صاحب این فرزند شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز