خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار سمنان خبر داد ؛

ایمن سازی 50 درصد از نقاط حادثه خیز درون شهری استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۸۰۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از کاهش ۲۵ درصدی مجموع تصادفات درون شهری استان و ۴۲ درصدی کاهش فوتی ها در سال ۹۹ تاکنون خبر داد و افزود: تاکنون از ۵۹ مورد نقطه حادثه خیز درون شهری استان، ۳۰‌مورد ایمن سازی شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز دوشنبه ۲۶ آبان در جلسه شورای هماهنگی ‌ترافیک استان با بیان اینکه شهرداری های استان همواره در اهداف خود توجه به امر ورزش و سلامت شهروندان را در دستور کار دارند، گفت: زمانی که شهروندان یک شهر سالم و سلامت باشند قطعا شاخص های نشاط اجتماعی در شهر نیز ارتقا یافته و در سطح کلی تر به شهری سالم دست می یابیم.

او بر ورود جدی تر شهرداران استان به مقوله ارتقا نشاط اجتماعی در شهر و شاخص سلامت شهروندان تاکید کرد و افزود: شهرداران یکی از عناصر اصلی و تاثیرگذار در بحث رسیدن به شهری سالم با شهروندانی سالم هستند.

فخری با تاکید بر این‌مهم که اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به جذب و تخصیص اعتبار و استفاده از مساعدت و همکاری سایر دستگاه های اجرایی به منظور بهسازی و بهبود وضعیت پیست های موتورسواری در شهرستان ها اقدام کند، اذعان داشت: ما موظف هستیم تا شرایطی مناسب را برای گذران اوقات فراغت و تخلیه انرژی برای جوانان و نوجوانان فراهم کنیم.

او اضافه کرد: ما در استان برای تخصیص زمین‌ به منظور راه اندازی پیست موتورسیکلت سواری مشکل و محدودیتی نداریم و قطعا با ورود بخش خصوصی به این حوزه می توان شاهد راه اندازی پیست های ورزشی بیشتر و توسعه این رشته در استان بود.

فخری ادامه داد: طبق برنامه سالانه باید کاهش ۱۰ درصدی تصادفات درون شهری محقق شود و این مهم قطعا نیاز به تخصیص اعتبار مناسب و زیرساخت های مطلوب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز