خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خبر داد ؛

اهدای بیش از 2 هزار جلد کتاب در شش ماهه نخست سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۷۵۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شش ماهه اول سالجاری، بیش از 2 هزار جلد کتاب اهداء شد.

به گزارش ایلنا از البرز، ناصر مقدم اظهار داشت: گسترش موضوع کتاب و کتابخوانی همواره یکی از سیاست ها و برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بوده است و این موضوع از موثر ترین ابزارهای موجود در ارتقای دانش و فرهنگ جامعه است.

او افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در راستای انجام وظایف ذاتی خود، همواره نسبت به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهتمام داشته و نسبت به تجهیز کتابخانه ها و اهدای کتاب به مراکز مختلف تلاش می کند و از همین روی در شش ماهه اول سالجاری، تعداد  2 هزار و 377 جلد از 102 عنوان  کتاب به ارزش تقریبی 57 میلیون و 577 هزار تومان به مدارس و مساجد و پایگاه های بسیج شهری و همچنین مخاطبین و اصحاب فرهنگ و هنر البرز اهدا شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه تصریح کرد: توسعه و ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی، موجبات ارتقای فرهنگی کشور را فراهم می کند و در این عصر که رسانه های الکترونیکی و مجازی توسعه یافته نباید از موضوع و اثرگذاری کتاب غافل شویم بلکه باید با بهره گیری از ابزار و فرصت های موجود، به دنبال تشویق مردم به انس بیشتر با کتاب و افزایش سرانه مطالعه مفید شهروندان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز