خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری استان زنجان مطرح شد:

برخورد قانونی با کسانی که محدودیت های کرونا را رعایت نمی‌کنند/ در طرح محدودیت های کرونایی مراکز صنعتی و تولیدی تعطیل نخواهند شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۶۵۸

استاندار زنجان، با بیان اینکه برخی محدودیت های جدید در خصوص کرونا از روز شنبه اعمال خواهد شد، افزود: با افرادی که این محدودیت ها را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، امروز در جلسه شورای اداری استان  به روند برنامه‌ریزی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در سال آینده اشاره کرد و گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی هستیم.

استاندار زنجان به وضعیت کرونا در زنجان و اعمال محدودیت‌های جدید از روز شنبه در استان اشاره کرد و گفت: این محدودیت ها بایستی از سوی همگان رعایت شود.

حقیقی با اشاره به اینکه سرعت انتقال ویروس کرونا در حال حاضر بیش از ۹ برابر شده است، ادامه داد: این ویروس بیشتر از طریق میهمانی‌های خانوادگی و تجمعات منتقل می شود.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه عدم رعایت مردم در تجمعات خانوادگی عامل اصلی انتقال این ویروس است، گفت: لازم است تا مردم پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

به گفته او، کارکنان درمان و بهداشت استان در حد اعلی ایثار کرده‌اند و ما باید با رعایت پروتکل‌ها به کادر درمان کمک کنیم.

حقیقی با بیان اینکه برخی محدودیت‌های جدید درباره ویروس کرونا از روز شنبه اعمال خواهد شد، افزود: با افرادی که این محدودیت ها را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: محدودیت‌ها متناسب با رنگ شهرها از شنبه بر اساس تصمیم ملی ستاد کرونا در استان زنجان اعمال می‌شود.

پرویز قزلباش از اجرای دو هفته ای این محدودیت ها خبر داد و گفت: در این طرح مراکز صنعتی و تولیدی تعطیل نخواهند شد و مراکزی که می‌توانند غذای بیرون بر ارائه کنند، در مدت محدودیت فعالیت می‌کنند.

این مسئول بر ضرورت افزایش کمک مردم برای کنترل انتشار کرونا تاکید کرد و گفت: با کنترل مطلوب شرایط میزان محدودیت‌ها کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز