خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کتاب انجام می شود؛

آغاز به کار نمایشگاه کاریکاتور دنیای کاغذی در نگارخانه مجازی اداره فرهنگ بوشهر

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۶۴۶

به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه کاریکاتور دنیای کاغذی اثر هنرمند علیرضا احمدی خرم، در نگارخانه مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، آغاز به کار کرد.

به گزارش خبر گزاری ایلنا از بوشهر ، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز دو شنبه مورخ - 26 آبان 1399 _ ضمن اعلام این خبر، گفت: نگارخانه مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه فعالیت های فرهنگی و هنری خود به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آثار علیرضا احمدی خرم، از هنرمندان هم استانی  را در قالب کاریکاتور به نمایش گذاشته شده است.

 میثم بشکوه ضمن اشاره به اینکه این نگارخانه از زمان افتتاح آن به صورت فعال پذیرای به نمایش گذاشتن آثار هنری هنرمندان استان بوشهر است، عنوان کرد: علیرضا احمدی خرم از هنرمندان کاریکاتوریست این استان، آثار خود را در قالب کاریکاتور در نگارخانه مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به نمایش عموم گذاشته است. 

او عنوان کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از 26 آبان‌ماه لغایت 3 آذر ماه با مراجعه به آدرس boushehr.farhang.gov.ir/fa/negarkhane   از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز