خبرگزاری کار ایران

جمع آوری بیش از ۱۰ هزار متر مکعب نخاله از حاشیه رودخانه کشف رود

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۶۲۰

مدیر پروژه ساماندهی رودخانه کشف رود گفت: بیش از ۱۰ هزار مترمکعب نخاله تخلیه شده در حاشیه رودخانه کشف رود در محور‌های پل سیمان جمع آوری شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، عبدالله سلطان احمدی مدیر پروژه ساماندهی رودخانه کشف رود با اشاره به جمع آوری نخاله‌های تخلیه شده در رودخانه کشف رود گفت: حدود ده هزار متر مکعب نخاله و زباله‌  تخلیه شده در محور پل سیمان و محدوده‌های پیرامونی آن جمع آوری شده و به جهت پیشگیری از وقوع مجدد این تخلف، در طول رودخانه مسیر دسترسی به بستر رود با دیوار‌های بتنی و نیوجرسی به میزان بیش از هزار متر طول مسدود شده است.

او افزود: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد بیش از ۹۰ درصد نخاله‌های تخلیه شده به حاشیه رودخانه کشف رود، در محدوده کلات تا پل سیمان و همچنین پنجتن تا پل دوم گاز تخلیه می‌شود که در نظر داریم در این مسیر با ظرفیت‌های شهرداری این تخلف را به حداقل برسانیم.

مدیر پروژه ساماندهی رودخانه کشف رود ادامه داد: به همین منظور همسو با ساماندهی بستر این رودخانه کهن، اقدامات مختلفی به منظور ممانعت از تخلیه خاک و نخاله در حاشیه کشف رود در حال انجام است که از آن جمله می‌توان به بستن مسیر‌های دسترسی به رودخانه، حفاظت و حراست از رودخانه با بکارگیری نیرو‌های حفاظت فیزیکی، راه‌اندازی شبکه هوشمند نظارت تصویری با قابلیت ثبت پلاک ماشین‌های متخلف و برخورد با متخلفان با استفاده از ابزار‌های قانونی اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز