خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کاشان مطرح کرد:

مناسب‌ سازی اماکن کاشان برای گردشگری معلولان و سالمندان/ کاشان در فهرست شهرهای هدف گردشگری در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۵۹۷

فرماندار ویژه شهرستان کاشان با اشاره به مصوبه اخیر هیات وزیران در راستای حمایت از جامعه معلولان گفت: بر اساس این مصوبه، ستاد " هماهنگی مناسب سازی محیط برای جامعه معلولین" در شهرستان کاشان تشکیل می شود.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی با تاکید بر حفظ شان و منزلت جامعه معلولان این شهرستان اظهار داشت: آن دسته از دستگاه های اجرایی که شاخص های مناسب سازی ورودی و محیط داخلی ساختمان اداری خود را بطور کامل رعایت نکرده اند، به جدیت پیگیری کنند تا شاخص‌های ذیربط در محیط‌های اداری تحت پوشش آنها بطور کامل محقق شود.

وی به جایگاه ویژه گردشگری معلولان و سالمندان در دنیا اشاره و تصریح کرد: با توجه به قرارگرفتن نام کاشان در فهرست شهرهای هدف گردشگری در کشور، موضوع گردشگری معلولین و سالمندان در سطح این شهرستان، اهمیتی دوچندان دارد.

فرماندار کاشان تصریح کرد: مناسب سازی اماکن و فضاهای تاریخی و فرهنگی شهرستان کاشان باید مورد توجه بخش های دولتی، عمومی و خصوصی قرار گیرد و با توجه به درجه اهمیت، کمیته ای جداگانه با حضور روسای دستگاه های اجرایی مرتبط تشکیل و رفع موارد با اولویت بندی پیگیری می شود.

مرتضایی در پایان اظهار داشت: اعتبار لازم برای مناسب سازی ادارات مذکور، از محل اعتبارات تامین و تجهیز دستگاه ها تامین خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز