خبرگزاری کار ایران

استفاده از دختر جوان به عنوان مانکن زنده در یکی از فروشگاه‌های پوشاک مشهد/مدیر فروشگاه تذکر جدی گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۵۶۴

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: حضور مانکن زنده به هر نحو در ویترین فروشگاه‌های پوشاک، منسوجات، کیف و کفش ممنوع است زیرا چنین اقدامی برخلاف ضوابط انتظامی بوده و غیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمود بنانژاد به بکارگیری دختری جوان به عنوان مانکن زنده در ویترین یکی از فروشگاه‌های پوشاک مشهد اشاره و بیان کرد: مدیریت این واحد صنفی که دیروز ۲۵ آبان برای مدتی بسیار کوتاه مرتکب این اقدام شده بود از سوی بازرسی اتحادیه فروشندگان پوشاک مورد تذکر جدی قرار گرفت. 

او ادامه داد: بر این اساس از واحد صنفی متخلف همچنین تعهدی مبنی بر پرهیز جدی از تکرار چنین اقدامی گرفته شد.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: اگر به هر شکلی موردی مشابه این اقدام در بکارگیری مانکن زنده در ویترین دیگر واحدهای صنفی این کلانشهر مشاهده شود بلافاصله با صاحب واحد صنفی به عنوان فردی که ضوابط انتظامی رسته صنفی خود را رعایت نکرده برخورد قانونی صورت می‌گیرد. 

او همچنین بر تعهد اتاق اصناف نسبت به حمایت از برندهای تولیدی و کالاهای داخلی تاکید و بیان کرد: با این وجود در مقابل هر اقدامی برای تبلیغ برندهای داخلی که مغایر شعائر اسلامی باشد بطور قانونی برخورد صورت می‌گیرد.

بنانژاد افزود: اتاق اصناف مشهد با هدف حمایت از برندهای تولیدی داخلی، تخفیفاتی را از شهرداری برای انجام تبلیغات همین برندها در سطح شهر البته با رعایت کامل و دقیق موازین شرعی و قانونی گرفته ‌است.

سرهنگ امیر حسینی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس خراسان رضوی نیز در این باره گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر این که تخلفی در ویترین یک فروشگاه پوشاک و مانکن‌های این مغازه صورت گرفته است، بلافاصله هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی به عمل آمد و تیم‌های پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در محل حاضر شدند.

او افزود: دستور قضایی برای تحقیقات لازم درباره چگونگی ماجرا و پلمپ مغازه صادر شده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس خراسان رضوی ادامه داد: نظارت بر اماکن عمومی در خراسان رضوی با جدیت و به طور مستمر انجام می‌شود و از مردم عزیز انتظار داریم در صورت مشاهده تخلفات مراتب را به فوریت‌های پلیسی  ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز