خبرگزاری کار ایران

تاکید فرماندار لنگرود به تشکیل کار گروه تخصصی برای حل مشکلات جوانان

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۵۰۴

فرماندار لنگرود به بررسی کارشناسی مسائل مربوط به جوانان در کارگروه های تخصصی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، رحیم حیدری فرماندار لنگرود در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان ، جلسات این ستاد را از مهم‌ترین جلسات شهرستان دانست و گفت : پیگیری و برنامه ریزی امور مربوط به مهم‌ترین قشر جامعه یعنی جوانان بر عهده این ستاد است. 

او با اشاره به استعداد خاص دوره جوانی تاکید داشت : در جلسات کارگروه های تخصصی باید به طور کارشناسی مسائل مربوط به جوانان پیگیری شود و به جوانان نیز برای ارائه دیدگاه شان فرصت داده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با تاکید بر ظرفیت‌های کارگروه‌ها و مشارکت همه اعضای ستاد خاطرنشان کرد:مصوبات جلسات اجرایی و ادارات نتیجه اجرای آن را در جلسات آتی ارائه دهند.

رحیم حیدری همچنین با اشاره به ساماندهی سازمان‌های مردم نهاد افزود :اعضای ستاد راهکارهای مناسب را برای فعال شدن واحدهای صنعتی تعطیل شده شهرستان و ایجاد اشتغال برای جوانان را مورد نظر قرار دهند.

در این جلسه که با موضوع بررسی خسارت های حوزه جوانان در جریان شیوع ویروس کرونا برگزار شد رئیس کمیته امداد لنگرود از پرداخت ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار به ۱۰ نفر از مددجویان این شهرستان خبر داد و گفت طی سال گذشته اعتباری به ارزش چهار میلیارد و دویست میلیون تومان از تبصره ۱۶ جذب که در سال جاری با رشد مناسبی به پنج میلیارد و یکصد میلیون تومان رسید که تا کنون ۷۶ درصد آن تخصیص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز