خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خبر داد؛

رشد 47 درصدی بودجه گیلان در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۴۴۸

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به اینکه در سال آینده سهم استان از بودجه در سال اینده یکهزار و ۲۷۰ میلیارد تومان است، گفت: این میزان در مقایسه با امسال رشد ۴۷ درصدی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از رشت،کیوان محمدی با اشاره به اینکه هر سال دولت موظف است در آذر ماه لایحه بودجه را به مجلس ارائه کند، اظهار کرد: به همین واسطه رئیس جمهور در مهر ماه هر سال به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌کند تا در تهیه لایحه بر مبنای مسائل و اولویت‌های دستگاه‌های خود برنامه‌ها را ارائه دهند.

او ادامه داد: در همین راستا با برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی گیلان مسائل عمده استان و دیدگاه‌های دستگاه‌های اجرایی جمع بندی شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به اینکه در ابتدای سال ۹۹ در مجموع ۹۰۵ میلیارد تومان بودجه استان بوده است، گفت: این میزان بودجه در سال آینده به بیش از هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

او به رشد حدوداً ۴۷ درصدی در اعتبارات تملک و هزینه‌ای استان گیلان در سال ۱۴۰۰ اشاره و تصریح کرد: امسال سهم گیلان در زمینه بودجه عمرانی حدود ۳۷۲ میلیارد تومان بوده که با رشد ۱۷ درصدی به ۴۳۶ میلیارد تومان رسیده است.

محمدی در ادامه اضافه کرد: در بودجه هزینه‌ای نیز سهم امسال گیلان ۵۳۳ میلیارد تومان بوده که این بودجه با رشد ۵۷ درصدی به ۸۳۷ میلیارد تومان رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز