خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

بدلیل وضعیت بحرانی زباله از مردم بندرعباس عذرخواهی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۳۱۹

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: مسئله جمع آوری زباله ها به معضلی برای شهر بندرعباس تبدیل شده و به همین دلیل از همه شهروندان بندرعباس عذرخواهی می‌کنیم و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا در اولین فرصت در روزهای آینده این مشکل حل شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، آبتین امیری در جلسه علنی شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: افزایش سرسام آور قیمت‌ها سبب شده که هیچ پیمانکاری که دارای شرایط لازم باشد، رغبت لازم را برای اخذ قرارداد و همکاری با شهرداری نداشته باشد، اکنون ما با فقر پیمانکار آماده و کارآمد مواجه هستیم.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر بندرعباس افزود: بحران مالی و فقدان منابع درآمدی پایدار به معضل شهرداری ها تبدیل شده است و بسیاری از شهرداری ها را ورشکسته کرده است. ورشکسته شدن شهرداری ها نتیجه مشکلات اقتصادی کلی کشور است و با مذاکره و توصیه و نصیحت قابل حل نیست.

 امیری ادامه داد: مدام به شهرداری ها فشار می آورند که دنبال منابع جدید باشید، ایجاد منابع درآمدی جدید، مستلزم رونق اقتصادی است، بیشتراز این نمی شود که به مردم و اصناف برای اخذ عوارض فشار آورد. 

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: اعضای شورا نمایندگان مردم هستند، برای پیگیری امور مردم قرار نیست که برای فشار بر مردم مدام عوارض تصویب کنند. حرف من این است که با شعار خودگرانی شهرداری‌ها، مردم را به جان هم نیندازیم.

وی اضافه کرد: راهکار اساسی این است که از درآمد نفتی به برخی پروژه های بزرگ شهرداری ها کمک شود.

امیری خاطرنشان کرد: پیمانکاران ورشکسته شده اند و شهرداری ها به لحاظ زیر ساخت و ماشین آلات دچار مشکل هستند و بدون حمایت شفاف دولتی، امکان نوسازی این امکانات وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز