خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان :

یادمان هست چه قول‌هایی دادیم ، قول هایی که اکنون جز شرمندگی نداریم/قرارمان مسابقه اشرافی‌گری نبود

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۰۶۵

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: با توجه به افزایش متوفیان کرونا در این روزها و با توجه به فوت نزدیک به ۴۰ تا ۵۰ نفر فوتی در روز از مدیرعامل آرامستان ها می‌خواهیم از حضور افراد بیش از حد جلوگیری شود تا شرایط در آرامستان اصفهان کنترل شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز -یکشنبه۲۵ آبان ماه-  در یکصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: ما باید تکلیف خود را روشن کنیم ما باید بر حال خود بگریم ما باید بر تمام قصور ها افسوس بخوریم وقتی در جبهه ها کنار شهدایمان بودیم و وقتی زیر جنازه آنها تا گلستان شهدا رفتیم یادمان هست چه قول هایی دادیم ، قول هایی که جز شرمندگی نداریم قول دادیم حافظ خون آنها و بیت‌المال باشیم و با همدلی معنویات و اهداف آنها را دنبال کنیم.

نصر اصفهانی اضافه کرد: قرار ما دعوا  بر سر قدرت نبود، قرارمان بی توجهی به ارزشها و فراموشی اخلاق نبوی نبود، قرار نداشتیم در به دست آوردن مال و منال از هم سبقت بگیریم، قرارمان مسابقه اشرافی‌گری نبود، قرار نبود به فقر و آسیب های اجتماعی نبود.

او تصریح کرد: از ۲۵ آبان تا یکم آذر که روز اصفهان هست این مدت را هفته ایثار قرار داده اند و در این زمینه اقدامات فرهنگی را انجام خواهند داد.

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: در باره شیوع کرونا تصمیماتی گرفته شده  که یکی از این تصمیمات این است که اصناف تا ساعت ۶ بعدازظهر فعال باشند و با توجه به شدت شیوع از همه اصناف می خواهیم که در این زمینه همکاری کند و این زمانبندی را رعایت کنند تا بتوانیم بر فضایی که این ویروس ایجاد کرده است فائق آییم.

نصر اصفهانی ادامه داد: با توجه به افزایش متوفی در این روزها و با توجه به اینکه نزدیک به ۴۰ تا ۵۰ نفر فوتی در روز از مدیرعامل آرامستان ها میخواهیم از حضور افراد بیش از حد جلوگیری شود تا شرایط در آرامستان اصفهان کنترل شود.

او اظهار کرد: شهرداری اصفهان در مسیر شفاف سازی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است و سامانه شفافیت اطلاعات مناسبی را در اختیار شهروندان قرار می دهد. ساختار شهرداری ، شرح وظایف شهرداری را می توانند از سامانه شفافیت دریافت کنند. سامانه my.isfahan.ir نیز می‌تواند در اختیار شهروندان باشد و همچنین در سایت شورای اسلامی شهر اصفهان مردم می توانند تمام مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان را ملاحظه کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز