خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

مبارزه با کرونا نیازمند فرهنگ سازی در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۰۴۳

استاندار همدان گفت: برای مقابله با بیماری کرونا نیازمند فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم هستیم.

به گزارش ایلنا از همدان، استاندار همدان فرهنگ سازی را اصلی ترین راه برای مقابله با ویروس منحوس کرونا خواند و گفت: فرهنگ سازی در میان جامعه بهترین راه مبارزه با کرونا است و این امر باید توسط رسانه‌ها انجام شود.

سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان با وجود هشدارها و تذکرهای مکرر و متعدد هنوز ۴۰ درصد مردم نسبت به بیماری کرونا بیگانه هستند و این نشان از ضعف فرهنگی است که باید چاره‌اندیشی شود.

اظهار داشت: برای مقابله با بیماری کرونا نیازمند فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم هستیم. 

وی با تاکید بر نقش شورای فرهنگ عمومی در نظم پذیری، قانونمندی و جلب اعتماد عمومی گفت: در مقوله مبارزه با بیماری کرونا نیازمند طرح و ایده از سوی این شورا هستیم. 

 استاندار همدان افزود: دایره مسئولیت این شورا به وسعت تمام استان است و برای تمام مناطق نمی توانیم یک نسخه واحد بپیچیم. 

شاهرخی با تاکید بر جامعه نگری در تصمیم های شورای فرهنگ عمومی گفت: در برخی شهرستانها مشکلات فرهنگی وجود دارد که باید به صورت مجزا و تخصصی بررسی و برای رفع آن بکوشیم. 

وی خاطر نشان کرد: در برخی مناطق استان خرده فرهنگ ها و رفتارهایی وجود دارد که نیازمند اصلاح و تغییر است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

شاهرخی یادآوری کرد: برای ایجاد تغییر در رفتار و نگرش جامعه باید برای جلب مشارکت و همراهی مردم تلاش کنیم تا موفق شویم.

منبع ایرنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز