خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس مجلس در نیشابور:

مسئولانی که مشوق ورود مردم به بورس شدند ،پشت‌ مردم را خالی کردند

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۹۹۶

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولانی که مردم را برای ورود به بورس تشویق کردند باید بورس را کنترل کرده و نباید پشت‌ مردم را خالی می‌‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، علی نیکزاد در جمع خبرنگاران‌ این شهرستان افزود: صفر تا صد این کار با دولت بود و مجلس در جهت کمک وارد این‌ موضوع شد و در واقع نباید این اتفاق می‌افتاد و آن زمانی‌که هیچ کدام از بازارهای بورس در دنیا به اندازه بورس ما بازده نداشت و همه می‌دانستند که این تصنعی است مسئولانی که باید برای آن با برنامه‌ریزی محدودیت‌هایی ایجاد می‌کردنداین کار را نکرده و  مردم را برای ورود به بورس تشویق کردند.

او اظهار داشت: اگر ما در ۱۰ حوزه دیگر مانند خودرو با استفاده از مدیران جهادی اقدامات مشابهی انجام می‌دادیم امروز شاهد وضعیت بهتری بودیم و اگر تحریم‌ها هم برداشته شود ولی مردم و مسئولان پای کار نباشند مشکلات حل نخواهد شد.

نیکزاد با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء با احداث پالایشگاه خلیج فارس موجب شد برای نخستین بار تحریم‌ها علیه کشورمان بی‌اثر شود اعلام کرد: با احداث این پالایشگاه توانستیم روزانه ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین تولید کنیم در حالی‌که میزان مصرف بنزین در کشور ۷۴ میلیون لیتر است و موجب خودکفایی در تولید بنزین شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه با فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: به دلیل مشکلاتی که در شهرستان‌ها وجود دارد هدف از این سفرها اختصاص اعتبارات ملی به شهرستان‌ها برای توسعه متوازن و پایدار در راستای برقراری عدالت اجتماعی است.

علی نیکزاد افزود:در بازدید از شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی، شهرداری‌ها، راه‌های روستایی و آب و فاضلاب مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی در حد اختیارات دستگاه‌های اجرایی گذرانده شد و با توجه به‌ اینکه ما دستگاه اجرایی نیستیم برای باز شدن ردیف‌های بودجه برای این شهرستان‌ها پیگیری می‌کنیم.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس  گفت: در جلسه کمیسیون آموزش موضوع کنکور نظام قدیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارشی در این رابطه تقدیم کمیسیون شد که براساس آن باید این کنکور تمدید شود و اکثریت آرا هم به آن موافقت کردند و برای وزیر علوم ارسال شد.

احمد نادری در ادامه افزود: در این خصوص اختلاف آماری با سازمان سنجش وجود دارد که بر اساس آمار سازمان سنجش تعداد مشمولان کنکور نظام قدیم ۸۰ هزار نفر و بر اساس آمار ما ۲۵۰ هزار نفر است البته حتی بر اساس آمار سازمان سنجش حقوق همین تعداد افراد باید رعایت شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی نیز گفت: ۴۱ هزار رشته قنات در کشور وجود دارد که از این تعداد ۶۰درصد ار استان‌های خراسان رضوی قرار دارد همچنین در تامین نهاده‌های دامی با وجود برخورداری از شبکه ریلی جزو آخرین استان‌های کشور هستیم.

محمدرضا اورانی افزود: نیشابور با سه کارخانه روغن کشی با ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ تُن در صورت تامین مواد مورد نیاز می‌توان این ظرفیت را تقویت کرد.

اختصاص یکدستگاه ماشین آتش‌نشانی به شهر قدمگاه، فیروزه و عشق آباد تا آخر بهمن ماه امسال و پرداخت اعتبار تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال برای سی ان‌ جی در نیشابور، ایجاد ردیف بودجه برای احیای قنوات شرق کشور و نوسازی ۱۵ دستگاه اتوبوس شهری نیشابور به مبلغ سه میلیارد ریال به صورت وام بلاعوض، افزایش ۱۰ درصدی سهمیه نهاده‌های دامی برای نیشابور، فیروزه و زبرخان و اختصاص پنج میلیارد ریال برای بازسازی بازار تاریخی سرپوش نیشابور از جمله مصوباتی بود که در این جلسه مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز