خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی غرب استان سمنان خبر داد:

ثبت نام نیمه کاره ۸۵ درصد متقاضیان اقدام ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۷۳۴

مدیرکل راه و شهرسازی غرب استان سمنان گفت: بالغ بر ۸۵ درصد ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن که تعداد ۴ هزار و ۹۴۱ نفر را شامل می‌شود ثبت نام خود را تاکنون تا بحث واریز وجه پیگیری نکرده اند.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسین دهقان بیان کرد: بحث تامین‌ مسکن ‌مناسب یکی از تکالیف مهمی است که  قانون اساسی به آن اشاره داشته و مقام ‌معظم رهبری و ریاست محترم‌جمهور در این‌بحث تاکید ویژه ای دارند.
 
وی افزود: تولید مسکن در زمینه ایجاد فرصت های شغلی نیز تاثیر بسزایی دارد و باید تلاش کنیم ‌تا نهضت خانه سازی تداوم داشته باشد.

دهقان یادآور شد: در بحث اقدام‌ ملی مسکن در کشور سهمیه در نظر گرفته شده ۴۰۰ هزار واحد بود که ۳ هزار و ۶۷۲ واحد بر اساس نیاز سنجی های انجام شده، در شهریور سال گذشته برای غرب استان سمنان در نظر گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی غرب استان سمنان تصریح کرد: ۱۷۳۵ واحد از سهمیه در نظر گرفته شده در اراضی سازمان ملی زمین و مسکن و ۱۹۳۷ واحد مربوط به تسهیلات بافت فرسوده و بازآفرینی شهری است.

وی اظهار داشت:  ۸۸۷ واحد از سهمیه اراضی سازمان ملی و مسکن در غرب استان برای شهرهای دارای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۸۴۸ نفر نیز برای شهرهای بالای یک صد هزار‌نفر جمعیت است که مختص شهر سمنان می‌شود.

دهقان گفت: ۳ مرحله ثبت‌نام از متقاضیان انجام شد که در فاز اول ۹۹۴ نفر و در دو مرحله باقی مانده نیز ۴۸۲۸ نفر ثبت‌ نام‌ نمودند که سرجمع ۵ هزار و ۸۲۲ نفر در غرب استان در بحث طرح اقدام‌ملی مسکن ثبت نام‌نمودند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۲ درصد از افراد ثبت نامی تاکنون انصراف دادند  و ۷۴۱ نفر بالغ بر ۱۳ نفر متقاضیان موثر هستند که ثبت ‌نام‌ خود را تکمیل و وجه اولیه را واریز کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز