خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی پروژهای زیرساختی معادن استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۷۲۶

عملیات اجرایی پروژه‌های زیرساختی در معادن استان بوشهر با حضور مجری طرح ایجاد زیر بناها در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور در شهرستان دشتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرماندار دشتی ظهر امروز -شنبه ٢٤ آبان ١٣٩٩- در آغاز عملیات اجرایی طرح‌های معدنی دشتی اظهار داشت: در این شرایط سخت مالی تخصیص این اعتبارات کاری ارزشمند است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: این شهرستان در همه حوزه‌ها به ویژه کشاورزی و معدن از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که نیازمند حمایت جدی است.

نادری با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های صادرات در این شهرستان باید تکمیل شود، گفت: با تکمیل پروژه دولت آباد به زیارت مسیر صادرات به بندر لاور ساحلی و خور شهاب هموار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برای تکمیل تقویت صادرات باید این پروژه تکمیل و بهره برداری برسد.

فرماندار دشتی با اشاره به ظرفیت‌های معادن این شهرستان گفت: در حال حاضر ۲۵ درصد معادن استان در شهرستان دشتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تقویت زیر ساخت‌های معادن استان خبر داد و گفت: فعالیت‌های اکتشافی معادن استان بوشهر آغاز شده است.

سید حسین حسینی در آغاز عملیات اجرایی طرح‌های معدنی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از وظایف وزارت صنعت و معدن و سازمان توسعه و نوسازی صنایع معدنی ایران ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای معدنی است.

وی افزود: در سال گذشته چهار مجتمع معدنی شناسایی و به سازمان ایمیدرو پیشنهاد داده شد که امروز عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: همچنین پیشنهادات لازم برای تکمیل زیر ساخت‌های معدنی استان به ایمیدرو داده شده که به زودی کار مطالعات آنها آغاز می‌شود.

مجری طرح ایجاد زیر بناها در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور گفت: به منظور افزایش تولید و توسعه صادرات، زیرساخت‌های معادن تقویت می‌شود.

داریوش دیو دیده در آغاز عملیات اجرایی چهار طرح معدنی در استان بوشهر اظهار داشت: عملیات اجرایی راه دسترسی به چهار معادن در شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان به طول هشت کیلومتر آغاز شد که تلاش داریم در مدت ۱۵ ماه تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: در راستای جهش تولید و استفاده بهینه از معادن، شش طرح مطالعاتی برای استان در دست اقدام است که در تلاش داریم در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ اجرایی شود.

دیودیده ادامه داد: برای توسعه معادن و صادرات با پیشنهادات نمایندگان و مسئولان به زودی جلسات در ایمیدرو برگزار شود تا برنامه ریزی منسجم برای معادن استان تعریف کنیم.

وی بیان کرد: معادن استان جایگاه ویژه در کشور دارد که نقش مهمی در توسعه صادرات و تأمین منابع داخلی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز