خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خبر داد:

دستگیری یکی از بزرگترین سرباندهای قاچاق کالا و ارز در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۶۵۳

فرمانده مرزبانی هرمزگان از متلاشی شدن یکی از بزرگترین سرباندهای قاچاق کالا و ارز طی عملیاتی در هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار حسین دهکی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال مرزبانان این استان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی دو چندان کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی یک باند وارد کنندگان کالای قاچاق که به صورت کلان اقدام به وارد کردن کالا بصورت غیرقانونی به استان می کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

 سردار دهکی افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه این باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در استان شناسایی و دستگیر شدند.

 وی تصریح کرد: در این عملیات یک فروند لنج متخلف، 12 دستگاه خودرو ، دو باب منزل مسکونی، یک باب نمایشگاه خودرو و یک مرغداری متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش ۹۰۰میلیارد ریال معادل ۹۰میلیارد تومان  توقیف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این رابطه  سرباند و متهم اصلی به همراه 7 نفر نیز دستگیر که با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

شناسایی و دستگیری سایر اعضای باند مذکور در دستور کار اطلاعاتی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز