خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

۱۳ نفر از اراذل و اوباش در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۶۱۹

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح 5 در استان قزوین طی 48 ساعت گذشته ۱۳ نفر از اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا عوامل این فرماندهی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش و آسایش شهروندان با رعایت نکات ایمنی به خدمت شبانه روزی پرداخته و با توجه به مطالبه به حق مردم در راستای ایجاد امنیت پایدار در جامعه طرح‌ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح 5 را با مشارکت کلیه یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی به مدت 48 ساعت در سطح استان قزوین اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در اجرای این طرح مجموعا 120 نفر شامل سارق ، معتاد و خرده فروش مواد ، مالخر اموال اموال مسروقه، اراذل و اوباش و ... شناسایی و طی عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

 مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: در اجرای این طرح 48 ساعته 9 نفره سارق که تاکنون به 35 فقره سرقت اعتراف کرده اند دستگیر و از آنها تعداد 9 دستگاه موتورسیکلت سرقتی ، 8 دستگاه خودرو سرقتی ، مقداری وسایل داخل خودرو و سایر اقلام سرقتی کشف و ضبط شد.

 حاجیان با اشاره به اینکه در این طرح 5 نفر متهم تحت تعقیب ، 73 نفر معتاد متجاهر و خرد فروش مواد مخدر ، 13 نفر اراذل و اوباش و 40 نفر سایر موارد دستگیر شده اند اظهار داشت : تعداد440 مورد اعمال قانون در حوزه راهور صورت گرفته و در این راستا 19 دستگاه خودرو و 13 دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز توقیف شده اند.

وی ادامه داد: در مدت اجرای طرح بیش از 111 کیلو انواع مواد مخدر، تعداد 8 فقره پرونده کلاهبرداری، یک فقره پرونده جعل کشف و متهمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح 105 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت، تصریح کرد : برای 40 واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر شده و  16 واحد صنفی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت مقررات، ضوابط انتظامی و نداشتن پروانه کسب با دستور قضایی پلمب شد.

حاجیان در پایان خاطرنشان کرد: تحقیق از متهمان جهت کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد و شهروندان نیز می‌توانند ضمن توجه به هشدارهای پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تماس 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز