خبرگزاری کار ایران

برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان بدون حضور تماشاگر

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۶۱۸

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان گفت: با توجه به شیوع کرونا سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت،سید امیر مصباح در نشست خبری رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان، اظهار کرد: شکل برگزاری جشنواره استانی تئاتر امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت برگزار خواهد شد.

او  با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان با تصمیمات ستاد ملی کرونا هماهنگ خواهد بود، افزود: تا آخرین لحظه بر اساس شرایط و تصمیمات برنامه‌های جشنواره احتمالاً با تغییر همراه خواهد بود.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان در ادامه به انتخاب هیئت بازبین آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و گفت: امسال هیئت بازبینی به شکل خاصی طراحی شد و تلاش شده از همه نسل‌ها و ایده‌ها در هیئت داوران حضور داشته باشند.

او  با اشاره به اینکه هر ساله انتخاب داوران و بازبینی آثار مورد انتقاد و حواشی زیادی بود، تصریح کرد: امسال از حضور «علی حاج علی عسگری» هنرمند برجسته و پیشکسوت تئاتر و نمایش گیلان، «کهن قنبریان» و «صادق حسنی»، «امیر حامد» و «مهدی شایان» از نسل‌های بعدی تئاتر و نمایش استان گیلان در ترکیب هیئت بازبین استفاده شده است.

مصباح با بیان اینکه امسال با توجه به ترکیب هیئت بازبین انتخاب آثار راه یافته به مرحله نهایی در نهایت انصاف و شایسته سالاری انجام شده است، ادامه داد: سلیقه در این انتخاب‌ها تداخل نداشته و جشنواره با در نظر گرفتن همه جهات و شرایط امسال بوده و امیدواریم در نهایت آثار در خور نام استان گیلان به عنوان نماینده برای حضور در جشنواره فجر انتخاب شود.

او  با اشاره به شیوع کرونا و وضعیت قرمز در برخی از شهرهای استان گیلان، حفظ سلامت هنرمندان و شهروندان از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است، افزود: بر همین اساس امسال جشنواره بدون حضور تماشاگر و تنها با حضور تعداد محدودی از اعضای گروه‌های شرکت کننده برگزار خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان به استقبال بالای دوستداران هنر در سال‌های گذشته از جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: اجراها به صورت زنده از طریق فضای مجازی پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز