خبرگزاری کار ایران

محمدی اعلام کرد :

فوت 19 کرمانشاهی دیگر بر اثر کرونا در شبانه روز گذشته/ یکهزار و 53 نفر مجموع فوت‌شدگان استان در اثر ابتلا به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۵۸۸

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت :با فوت ۱۹ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا به کوید 19 طی شبانه روز گذشته،آمار فوتی ها به یکهزارو53نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی محمدی بعد از ظهر امروز شنبه-24آبان ماه- در جمع خبرنگاران با اشاره بستری شدن ۶۳ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: جمع موارد مثبت بستری به هشت هزار و ۱۷۵ نفر رسید و هم‌اکنون یک‌هزار و ۲۱۱ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۵ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۲۶ هزار و ۶۸۹ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۹ نفر است که از این تعداد هشت مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

او در مورد سایر جان باختگان افزود: شهرستان‌های اسلام آباد غرب، پاوه و قصر شیرین هر کدام ۲ مورد فوتی داشته‌اند و در هریک از شهرستان‌های هرسین، صحنه، سنقر و کلیایی، گیلانغرب و سرپل ذهاب یک نفر جان خود را از دست دادند.

محمدی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۵۳ نفر رسید.

او تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۲۰ هزار و ۵۶۹ نفر بستری و ۱۸ هزار و ۳۲۴ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

 در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۳۶ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز