خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد :

دستگیری متهم و کشف ۵۶ فقره سرقت سیم و کابل برق در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۴۳۲

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری متهم به سرقت سیم و کابل های برق و کشف ۵۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از نیشابور، سرهنگ حسین دهقانپور با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان نیشابور، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی غیر بومی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: به دلیل حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به صورت جدی رسیدگی به پرونده را با نظارت و هدایت فرمانده انتظامی شهرستان آغاز و همزمان افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس نیز در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد کلیه سرقت ها با یک دستگاه پراید و با پلاک های سرقتی انجام و مشابه این سرقت ها نیز در سطح شهرستان های دیگر استان هم انجام شده است به همین جهت مشخصات خودرو پراید در اختیار کلیه یگان های گشتی قرار گرفت.

دهقانپور تصریح کرد: ماموران گشت مشترک پلیس آگاهی و کلانتری ١٣ قدس با اشراف اطلاعاتی پراید مورد نظر را در ابتدای خروجی نیشابور به مشهد مشاهده که راننده خودرو به محض مشاهده پلیس بدون توجه به دستورات و اخطارهای صادره ضمن پرتاب پلاک های مسروقه داخل خودرو به بیرون و انجام حرکات نامتعارف در جاده اقدام به فرار کرد.

وی اعلام کرد: در ادامه این تعقیب، گریز و تیراندازی در نهایت ماموران انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح، خودرو مورد نظر را متوقف و متهم را دستگیر و در بازرسی از خودرو پراید این فرد ۵٠٠ متر سیم و کابل برق سرقتی به همراه یک عدد قیچی بزرگ، سلاح سرد و دو عدد پلاک سرقتی را  کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: متهم در ادامه تحقیقات به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۵۶ فقره سرقت سیم و کابل برق در نیشابور و دیگر شهرستان های استان با همدستی دو تن دیگر اعتراف کرد.

دهقانپور تاکید کرد: تلاش برای دستگیری ٢ متهم متواری تا حصول نتیجه توسط پلیس ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز