خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد:

ایمن سازی 5 نقطه حادثه‌خیز راه‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۳۷۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از اصلاح و ایمن‌سازی‌ 5 نقطه حادثه‌خیز و پرتصادف راه‌های ارتباطی استان قزوین طی سال جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر اظهارکرد: جاده خاکعل -- مگسال، باند جنوبی کنارگذر قزوین، راه روستایی شینقر،  اک - تاکستان و تقاطع عصمت آباد پنج نقطه‌ای بودند که امسال از سوی این اداره کل مورد اصلاح ایمن سازی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری استان اضافه کرد: عملیات اصلاح نقاط حادثه‌خیز شامل روکش آسفالت حفاظتی، تسطیح و تعریض، اصلاح روشنایی و اجرای خط کشی، نصب گاردریل، نیوجرسی، علایم و تابلوهای انتظامی و اطلاعاتی بوده است.

به گفته حق‌لطفی، برای انجام اصلاح و ایمن سازی نقاط یاد شده ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات این اداره کل هزینه شده است.

او اصلاح و ترمیم وضعیت جاده‌ها و کاهش تلفات را یکی از دغدغه‌های جدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام و یادآور شد: در همین راستا نقاط پرتصادف و حادثه‌خیر استان توسط کارشناسان این اداره کل مورد شناسایی و آشکارسازی شده و برای اصلاح آنها در آینده اقدام خواهد شد.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراه‌ها نیز رتبه سوم کشور را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز