خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اعلام کرد:

واریز کمک هزینه بیکاری ایام کرونا برای هنرمندان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۳۲۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: با صدور هنرکارت برای اعضای صندوق اعتباری هنر کمک هزینه بیکاری ایام کرونا برای هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران قزوینی واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: برای ثبت نام کنندگان هنرکارت در استان از سوی بانک عامل افتتاح حساب انجام شده و کمک هزینه ایام بیکاری کرونا به حساب آنها به صورت مرحله‌ای در حال واریز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان افزود: هنرکارت، کارت هویتی اعضای صندوق اعتباری هنر محسوب می‌شود و از این پس خدمات صندوق در قالب این کارت که عضو شبکه بانکی کشور است به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو ارائه می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به مشکلات جامعه فرهنگ و هنر کشور پس از شیوع کرونا گفت: با توجه به محدودیت فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری با پیگیری‌های انجام شده در دولت، پرداخت کمک هزینه ایام بیکاری ناشی از شیوع ویروس کرونا به اعضای صندوق هنر در قالب هنرکارت محقق شد.

وی بیان کرد: بر این اساس، کمک هزینه معیشتی به حساب متصل به هنرکارت اهالی فرهنگ و هنر واریز می‌شود که تاکنون برای تعدادی از اعضا واریز شده است و برای بقیه نیز طی روزهای آتی واریز می‌شود.

این مسئول در خصوص دریافت هنرکارت، افزود: با همراهی بانک عامل، هنرکارت برای اعضای صندوق اعتباری هنر در استان صادر شده است و طی چند مرحله توزیع خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان ادامه داد: رایزنی با مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و رفاهی برای ارائه خدمات به دارندگان هنرکارت در جریان است و متعاقباً اطلاعات تکمیلی در خصوص جزئیات دریافت این کارت از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز