خبرگزاری کار ایران

مدیر کل شیلات هرمزگان مطرح کرد:

فعالیت های تحقیقاتی و علمی، زیربنای توسعه فعالیت‌های شیلاتی است

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۲۷۷

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: فعالیت های تحقیقاتی و علمی زیربنای توسعه فعالیت های شیلاتی است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نشست بررسی وضعیت فعالیت‌های پژوهشی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و‌ دریای عمان با حضور معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، معاون پژوهشی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و‌ دریای عمان در سالن اجتماعات این پژوهشکده برگزار شد.

عبدالرسول دریایی در این نشست با اشاره به جایگاه ویژه استان در فعالیت های شیلاتی گفت: خوشبختانه شیلات هرمزگان با کسب مقام نخست تولیدات شیلاتی کشور توانسته بالغ بر 25 درصد تولیدات شیلاتی کشور را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: کسب مقام نخست تولیدات شیلاتی کشور توسط استان هرمزگان نشان از ظرفیت های بی بدلیل شیلاتی در این استان دارد که خوشبختانه همواره فعالیت های علمی و پژوهشی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و‌دریای عمان یاری رسان شیلات هرمزگان در این مسیر بوده است.

دریایی تصریح کرد: ایجاد توسعه پایدار نیازمند برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های علمی است که بدون شک پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و‌ دریای عمان می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: افق روشن توسعه و پیشرفت بدون شک با پژوهش ، فعالیت علمی و و در کنار آن پیگیری و حمایت میسر خواهد شد و بی شک این مهم  نقشی اثرگذاری بر تحول و شکوفایی بیش از پیش فعالیت های شیلاتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز