خبرگزاری کار ایران

رئیس حفاظت محیط زیست خلخال خبر داد:

تشدید نظارت بر ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۲۱۹

رئیس اداره محیط زیست شهرستان خلخال از تشدید بازرسی و نظارت‌ها بر ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی کسایی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، با افزایش نظارت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال بر ساخت و سازهای غیر مجاز خارج از محدوده های قانونی روستاها و تصرفات غیرمجاز در اراضی ملی در داخل محدوده منطقه حفاظت شده آق داغ، منجر به تشکیل 8 پرونده تخلف در این زمینه و معرفی متخلفان به مراجع قضایی شده است. 

وی افزود: از طریق هماهنگی بعمل آمده با ریاست حوزه قضایی بخش خورش رستم و تشکیل اکیپ‌های بازدید با حضور نمایندگان ادارات مرتبط، بازدیدهای منظم از منطقه حفاظت شده آق داغ، جهت جلوگیری از تصرفات و ساخت و سازهای غیرقانونی در زیستگاه ها و ییلاقات منطقه به صورت اکیپ های مشترک انجام شده است. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال بیان کرد: دوستداران محیط زیست در صورت مشاهده ساخت و ساز و تصرفات غیرمجاز در مناطق تحت مدیریت این شهرستان، می توانند با سامانه ارتباط مردمی 1540 محیط زیست تماس و اطلاعات و گزارش خود را ارائه کنند.

گفتنی است منطقه حفاظت شده آق داغ به مساحت 88 هزار هکتار به دلیل تنوع زیستی و وجود گونه ‌های نادر گیاهی و جانوری مهم ترین منطقه تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان اردبیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز