خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبر داد:

افزایش نسبی دما تا روز دوشنبه در اردبیل / کاهش محسوس دما در طول شب

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۲۱۲

کارشناس هواشناسی اردبیل از افزایش نسبی دما تا روز دوشنبه و همچنین حاکمیت هوای سرد شبانه در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد فاخری در تشریح وضعیت آب و هوای استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، به دلیل استقرار پرفشار سطح زمین طی قبل از ظهر امروز (شنبه 24 آبان) آسمان استان غالباً ابری و مه آلود توام با هوای سرد بوده و در مناطق کوهستانی، نوار شرقی و بخش هایی از مناطق شمالی استان بارش خفیف باران نیز پیش بینی می شود. 

وی افزود: از ظهر امروز تا عصر دوشنبه در طول روزها آسمانی نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما انتظار می‌رود و در طول شب ها هوایی سرد و غالباً مه آلود پیش بینی می شود. 

کارشناس هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ضمن کاهش محسوس دمای هوا در مناطقی از استان ناپایداری‌های جوی به شکل افزایش ابر، وزش باد (گاهی تند) و بارش باران (در ارتفاعات بارش برف) پیش بینی می شود.

فاخری در رابطه با بیشینه دمای حاکم بر مناطق استان اظهار کرد: طی امروز شهرستان‌های کوثر، بیله سوار و پارس آباد با حداکثر دمای ۱۴ درجه به عنوان گرمترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز