خبرگزاری کار ایران

محمدی خبر داد:

کرونا جان 17 کرمانشاهی دیگر را گرفت/ تعداد جانباختگان به هزار و ۳۴ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۴۶

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با ثبت ۱۷ مورد فوت دیگر بر اثر کوید ۱۹ مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۳۴ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به بستری شدن ۸۹ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته ۳۰۴ بیمار سرپایی هم به بیمارستان‌های استان مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

وی جمع موارد مثبت بستری جدید را ۲۴۳ نفر اعلام کرد و گفت: از ابتدای اپیدمی تاکنون ۲۰۴۲۳ بیمار با علائم بیماری در بیمارستان‌ها بستری شده اند و هم‌اکنون هم ۱۲۱۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان 17 نفر بوده است که از این تعداد ۷ نفر از شهرستان کرمانشاه ۳ نفر شهرستان پاوه؛ ۲ نفر شهرستان اسلام آبادغرب؛ ۲ نفر شهرستان کنگاور؛ یک نفر شهرستان سنقروکلیایی، یک نفر شهرستان گیلانغرب و یک نفر هم از نفر شهرستان سرپل ذهاب گزارش شده است.

محمدی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۳۴ نفر رسید.

وی تصریح کرد: از ابتدای اپیدمی تاکنون هجده هزار و ۱۸۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز