خبرگزاری کار ایران

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین مطرح کرد:

جریمه بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال شهرداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۰۶

مدیر تیم شهرداری قزوین گفت: بازیکنان و کادر فنی این تیم به علت کسب نتایج ضعیف در هفته هفتم و نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ۱۰ درصد از کل قرارداد خود جریمه شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه والیبال شهرداری قزوین، محمدابراهیم عصارزاده با اعلام این خبر افزود: تیم شهرداری قزوین در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر استراحت داشت ولی در هفته هفتم مقابل تیم سایپا و هفته نهم مقابل تیم هورسان رامسر به نتیجه سه بر هیچ و سه بر یک دست یافت.

مدیر تیم شهرداری قزوین اضافه کرد: تیم شهرداری قزوین تا امروز ۱۱ بازی انجام داده و به ۲ پیروزی مقابل پیکان تهران و آذرباتری دست یافته است.

این مسئول‌گفت: مدیریت باشگاه شهرداری قزوین، تمام امکانات و ابزارها را برای پیروزی تیم در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار داده است ولی کسب نتایج ضعیف دور از انتظار مدیریت باشگاه بود.

وی افزود: ما وضعیت تیم را با این چیدمان تا نیم فصل ادامه می‌دهیم و در صورت تداوم این روند برای تقویت تیم و جذب بازیکنان جدید اقدام خواهیم کرد.

عصارزاده افزود: با توجه به شیوع کرونا دیدارهای لیگ برتر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز