خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان قزوین:

بارش برف در گردنه آوج آغاز شد/ هشدار به رانندگان برای همراه داشتن تجهیزات ایمنی

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۰۹۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از آغاز نخستین بارش برف پاییزی در گردنه آوج و محور قزوین-همدان خبر داد و گفت: عملیات نمک پاشی و برف‌روبی این مسیر از ساعتی پیش آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی راهداری استان قزوین، جواد حق لطفی روز جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: در سایر راه‌های استان بارش برف نداریم؛ اما در برخی مسیرها شاهد بارش باران و لغزندگی مسیرها هستیم.

این مسئول گفت: رانندگی در شرایط جوی برف و باران شرایط خاص خود را دارد که امید است رانندگان با به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و رعایت مقررات رانندگی از  بروز حوادث پیشگیری کنند. 

وی اظهار داشت: رانندگان برای آگاهی دقیق از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اطلاعات را دریافت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی امروز جمعه نیمه جنوبی استان از جمله شهرهای بویین‌زهرا، آوج و تاکستان تحت تاثیر بارندگی قرار دارد و در اواخر ساعات نیز سامانه بارشی استان قزوین را ترک خواهد کرد.

حق لطفی همچنین اظهار داشت: در گردنه های قسطین لار و بهرام آباد در مسیر قزوین-الموت نیز هم اکنون شاهد مه غلیظ هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز