خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین خبر داد:

پلمب ۲۲۷۰ واحد صنفی در قزوین به دلیل تخلفات کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۰۷۰

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین گفت: ۲۲۷۰ واحد صنفی در استان تاکنون به دلیل بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا و عدم توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد افشار در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا قزوین افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶۶ هزار بازدید از واحدهای صنفی استان به عمل آمده است.

این مسئول گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته گذشته در سطح استان قزوین به ۷۹ درصد رسیده که باید این میزان به ۹۰ درصد برسد تا بتوان نسبت به مقابله با کرونا امیدوار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین بیان کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت و معابر ۶۳ درصد، رستوران ها ۷۲ درصد، سوپرمارکت ها ۷۸ درصد، نانوایی ها ۷۸ درصد و مطب پزشکان ۸۱ درصد است.

افشار در ادامه گفت: در حال حاضر شهرستان قزوین و بوئین زهرا در شرایط قزمز کرونایی، شهرستان البرز در وضعیت نارنجی و شهرستان آبیک در وضعیت زرد قرار دارند این در حالی است که شهرستان تاکستان جزو شهرستان های بحرانی درخصوص میزان ابتلا به کرونا در سطح کشور به شمار می رود و در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز