خبرگزاری کار ایران

صبح امروز و پس از چند روز جدال با بیماری؛

نماینده سابق ایلام در مجلس بر اثر کرونا درگذشت+ متن پیام استاندار ایلام

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۰۲۲

نماینده سابق مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و از رزمندگان دفاع مقدس صبح امروز بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش ایلنا، حاج عمران علیمحمدی به علت عارضه‌های ناشی از حضور در جبهه‌های جنگ و در اثر ابتلا به کرونا پس از چند روز مبارزه با این ویروس منحوس دار فانی را وداع گفت.

در همین حال استاندار ایلام در پیامی درگذشت حاج عمران علیمحمدی نماینده سابق مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به شرح زیر است:

ضایعه درگذشت حاج عمران علیمحمدی مردی مصلح و اخلاق مدار که عمری را در لباس سربازان گمنام آقا امام زمان (عج)، دوران دفاع مقدس و یک دوره نیز بعنوان نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و این مرزو بوم دفاع کرد و منشا خدمات ارزنده‌ای برای مردم بود موجب تالم و اندوه فراوان شد.

وی از یادگاران دوران دفاع مقدس بود که در مبارزه چند روزه با بیماری منحوس کرونا دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

اینجانب این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان ایلام تسلیت عرض کرده و برای آن انسان فقید سعید علو درجات و رحمت و مغفرت الهی طلب کرده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.

عمران علیمحمدی نماینده مردم استان ایلام در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز