خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

تخت خالی برای پذیرش بیماران در بیمارستان‌های دولتی قزوین وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۹۷۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: با گسترش روزافزون بیماران کرونایی، دیگر تخت خالی برای پذیرش بیماران در بیمارستان‌های دولتی استان وجود ندارد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، دکتر پیمان نامدار در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین افزود: ظرفیت تخت های بیمارستان های دولتی قزوین به طور کامل پر شده است و متاسفانه روزانه ۱۰۰ تخت به بیماران کرونایی استان اضافه می شود و به دشواری این وضعیت را مدیریت می کنیم.

وی ادامه داد: براساس مصوبه ملی ستاد مقابله با کرونا و به تشخیص ستاد استانی مشاغل صنفی به جز ارایه دهندگان خدمات و کالاهای ضروری باید به مدت یک ماه از ساعت ۱۸ تعطیل شوند بنابر این از تمام واحدهای صنفی استان قزوین درخواست داریم تا به منظور مقابله و مهار کرونا همکاری لازم را با اتحادیه ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین بیان کرد: به منظور ساماندهی بیماران مبتلا به کویید۱۹ نیازمند همکاری و همیاری بیمارستان‌های‌خصوصی هستیم چرا که دیگر ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های دولتی استان پاسخگوی نیاز بیماران کرونایی نیست در همین راستا از ستاد مقابله با کرونا تقاضا داریم تا اقدامات لازم جهت تخصیص حداقل ۵۰ تخت بیمارستان های خصوصی به دانشگاه علوم پزشکی اقدامات لازم را انجام دهند.

نامدار تصریح کرد: در حال حاضر تمام تلاش کادر درمان و پزشکی استان قزوین به منظور مقابله با کرونا بسیج شده است اما اگر پیشگیری از ابتلا به کرونا در سطح جامعه جدی گرفته نشود زحمات و تلاش های کادر درمان هیچ فایده ای برای بهبود وضعیت استان نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز