خبرگزاری کار ایران

دادستان تاکستان:

مصوبات ستاد کرونا با تیم بازرسی اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۷۹۹

دادستان شهرستان تاکستان گفت: مصوبات ستاد کرونا در حکم قانون است و برای اجرای دقیق آن تیم بازرسی از اصناف تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسین رجبی  با بیان اینکه مصوبات ستاد کرونا در حکم قانون است، اظهار کرد: برای اجرای دقیق این مصوبات تیم بازرسی از اصناف تشکیل شده است و سیاست ما اول پیشگیری بعد تشکیل پرونده است.

دادستان شهرستان تاکستان با اشاره به پیگیری حقوق عامه عنوان کرد: پارسال ۸۰ طرح و برنامه در زمینه حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در سطح شهرستان تاکستان تدوین و اجرا شد.

رجبی با شاره به وضعیت جاده‌های شهرستان و وقوع تصادفات در جاده‌ها گفت: با توجه به بازدید و صدور دستورات لازم از سوی رئیس کل دادگستری استان، محور تاکستان به اک ایمن سازی شد به طوری که در سه ماهه دوم امسال میزان تصادفات فوتی در این محور کاهش پیدا کرد.

او خاطر نشان کرد: به عنوان مدعی العموم بزودی به جاده ضیاء آباد هم خواهیم رفت تا مشکلات ایمنی این جاده بررسی شود.

این مسئول با بیان اینکه مشکلات شهرک‌های صنعتی پیگیری می‌شود، تاکید کرد: تعدادی از تولیدکنندگان با مسئله تورم مواجهه شدند و نتوانستند سازه را تکمیل کنند، اما اگر بر خی، سرمایه را جای دیگری هزینه کنند ما پیگیری می‌کنیم.

دادستان شهرستان تاکستان گفت: سامانه پیامکی ۰۹۳۳۱۰۰۷۳۴۳ برای ارتباط مستقیم با دادستانی ایجاد شده است و بزودی سامانه تصویری را هم برای برطرف کردن مشکلات مردم راه اندازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز