خبرگزاری کار ایران

اجرای بیش از 30 برنامه متنوع در هفته کتاب بوشهر

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۷۹۵

طی نشستی با حضور مدیرکل فرهـنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی در استانداری ، برنامه های بیست و هشتمین دوره‌ هفته کتاب و کتابخوانی استان بوشهر اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر ، مدیرکل فرهـنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، گفت: تأثیر عمیق کتاب در گسترش فرهنگ جامعه و سرعت بخشیدن به پیشرفت روزافزون آن، انکارناپذیر است و نمی توان توسعه و رشد همه جانبه جامعه را، بدون در نظر گرفتن مطالعه و کتاب مورد بحث و نظر قرار داد.
 
فاطمه کرمپور با اشاره به برنامه‌های  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در هفته کتاب و کتابخوانی، عنوان کرد: بیش از ٣٠ عنوان برنامه در دستور کار این اداره کل بوده که در این هفته در حال اجرا است.
 
کرمپور با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان، گفت:  شعار هفته کتاب و کتابخوانی با عنوان دانایی ،مانایی است که با این شعار می‌توانیم مطالعه کتاب را در سطح استان فرهنگسازی کنیم.
 
وی در خصوص اهداف اصلی این اداره کل در هفته کتاب و کتاب خوانی،  بیان کرد: وبینار تخصصی آسیب شناسی شعر بوشهر، جلسه مجازی نقد و بررسی کتاب آقای انصاری، کارگاه نویسندگی خلاق به صورت آنلاین، اجرای شاهنامه خوانی و حافظ خوانی به صورت آنلاین، جلسه نقد و بررسی و رونمایی از کتاب، وبینار تخصصی کتاب و فضای مجازی، نمایشگاه مجازی کاریکاتور با موضوع کتاب در قرنطینه، اهدای کتاب به مدارس و بیش از 30 عنوان موضوعات مختلف از برنامه های این اداره کل در هفته کتاب بوده که با توجه به شرایط حال حاضر در کشور و بنا به حفظ ایمنی و رعایت پروتکل های بهداشتی اکثر این برنامه ها به صورت مجازی و وبینار برگزار خواهد شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر درباره تاثیر کتاب‌خوانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نشأت گرفته از ناآگاهی است و مطمئن‌ترین راه برای ارتقای سطح آگاهی یک جامعه افزایش سرانه مطالعه است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد که برنامه های هفته کتاب این اداره کل بتواند گامی مناسب در راستای آشنایی جوانان و نوجوانان با مسائل مختلف عرصه مطالعه برداشته و به ترویج کتاب و کتابخوانی کمک کند.

 

 24 تا 30 آبان ماه هفته کتاب، کتاب خوانی  نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز