خبرگزاری کار ایران

ضرورت برنامه محوری در اجرای پروژه های عمرانی رشت

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۷۶۱

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم برنامه محوری در پیشبرد پروژه های شهرستان، از رؤسای ادارات خواست: با جدیت به دنبال جذب اعتبارات و پیگیری اجرای پروژه های خود باشند‌.

به گزارش ایلنا از رشت،علی فتح‌اللهی در جلسه  کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی توسعه هر شهرستان، کمیته برنامه ریزی است، افزود: نباید به این کمیته تنها به مثابه توزیع اعتبارات نگریسته شود بلکه باید از این طریق به دنبال برنامه ریزی در فصل های مختلف شهرستان بود تا میزان مشکلات به  حداقل ممکن برسد.

او با تاکید بر لزوم پیگیری ادارات در راستای جذب اعتبارات و پیشرفت پروژه ها، اظهار داشت: میزان پیگیری روسای ادارات در جذب اعتبارات استانی، نیز به عنوان شاخصی برای ارزیابی آنان است.
 
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت انتخاب پیمانکاران قوی و مجرب  جهت اجرای پروژه های را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: انتخاب نادرست پیمانکاران می تواند علاوه بر کاهش کیفیت اجرای پروژه ها بر میزان هزینه های اجرای یک پروژه بیفزاید .
 
او با تأکید بر لزوم تلاش برای به سرانجام رسیدن پروژه‌های شهرستان‌ها بیان کرد: ‌نقش کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها در به سرانجام رسیدن پروژه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انتظار می‌رود تا دستگاه‌ها با نظارت و دقت بر عملکرد پروژه‌ها گام‌های مؤثری بردارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز