خبرگزاری کار ایران

پلمب 16 نانوایی به علت تخلفات بهداشتی در شاهرود

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۷۵۵

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در نشست ستاد مبارزه با کرونا شهرستان شاهرود گفت: ۱۱۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های سطح شهر در ۲ هفته گذشته انجام شد که تعداد ۱۶ نانوایی به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سمنان،  احسان بینش افزود: طی ۲ هفته گذشته کارشناسان بهداشت این دانشگاه از یک هزار و ۶۶۴ واحد صنفی بازرسی کرده و در نهایت ۶۹۶ واحد اخطار و ۸۴ واحد صنفی پلمب شدند.
او با اشاره به اینکه در این بازه زمانی ۹۳ گشت مشترک انجام شد، تصریح کرد: ۲۰ مورد بازرسی از درمانگاه ها، مطب ها و داروخانه انجام شد که برای هشت مورد از آنان اخطار صادر شد.
 بینش از ثبت نام شهروندان در سامانه سلامت و نصب کد رهگیری به طورمیانگین ۶۲.۴ درصد خبر داد و اظهارداشت: در طی بازرسی های انجام شده در بین کارکنان اداره های مختلف ۹۲ درصد از ماسک استفاده می کردند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: ۹۰ درصد از مشتریان مراجعه کننده به واحدهای صنفی از ماسک استفاده می کردند.
او با بیان اینکه در ۸۰ درصد از اماکن مورد بازرسی محلول ضدعفونی کننده وجود داشت، افزود: ۸۷.۳ مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می نمودند.
بینش از مناسب بودن ۹۴.۵ درصد تهویه هوای واحدهای صنفی و اماکن بازدید شده خبر داد و گفت: در مجموع ۸۷ درصد شیوه نامه ها و موازین بهداشتی توسط مردم و کسبه رعایت می شد که از این بابت نسبت به میانگین کشوری در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز