خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج:

مجوز معادن غیرفعال در آوج باطل می شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۶۸۲

فرماندار شهرستان آوج گفت: صاحبان معادن غیرفعال تا پایان بهمن ماه امسال فرصت بهره برداری دارند در غیر این صورت مجوز این معادن باطل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،نصرت الله علیرضایی اظهار کرد:  10 معدن راکد و تعطیل در  شهرستان آوج فعال و به چرخه تولید بازمی‌گردند و همچنین به بهره برداران این معادن اخطار داده شده است که تا پایان بهمن ماه سال جاری زمینه فعالیت دوباره و بهره برداری از آنها را فراهم کنند.

فرماندار آوج افزود: اگر تا پایان بهمن ماه امسال شاهده بهره برداری دوباره این معادن نباشیم، مجوز های ارائه شده به بهره برداران آنها ابطال می شود و معادن یاد شده با رعایت ملاحظات قانونی و همچنین نکات زیست محیطی به سرمایه گذاران جدید واگذار خواهد شد.

علیرضایی بیان کرد: معادن نقش مهمی در کمک به ارتقای تولید و اشتغال در هر منطقه دارند و اجازه نمی دهیم به دلیل کوتاهی این ظرفیت ها در شهرستان آوج مغفول و بلااستفاده باقی بمانند.

او ادامه داد: تلاش داریم تا با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، ظرفیت های بالقوه معدنی در این شهرستان را که قابل توجه نیز هستند فعال کنیم تا با این کار به رونق و جهش تولید در استان و کشور کمک کنیم.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آبگرم در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز