خبرگزاری کار ایران

رنجبری خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی در منطقه سه

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۶۴۹

مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس از احداث کانال‌های بتنی آبرو در سطح این منطقه خبر داد و گفت: در نیمه دوم سال جاری ساخت پنج کانال به منظور پیشگیری از آبگرفتگی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی رنجبری در این ارتباط عنوان کرد: با آغاز فصل بارندگی در برخی از معابر شاهد آبگرفتگی هستیم که طی سال‌های اخیر نسبت به رفع این نقاط آبگیر اقدام شده است.

او با اشاره به اینکه در سال جاری نیز به منظور پیشگیری و رفع این معضل و خروج سریع‌تر آبها از سطح معابر، عملیات اجرای کانال‌ها آغاز شده است، افزود: موضوع آبگرفتگی بحثی است که همواره از دغدغه های مدیران شهرداری بوده است.

مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس تصریح کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های این بخش، کانال بلوار دانشمند با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال و کانال پل شهدای غواص به طول متر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال وارد فاز عملیاتی شده است.

رنجبری با اعلام اینکه سه پروژه دیگر نیز در حال انعقاد قرارداد است، ادامه داد: سایر کانال‌های سطح منطقه نیز به طور مستمر لایروبی و پاکسازی می‌شوند.

او در عین حال با اشاره به هزینه‌های قابل توجه به منظور پاکسازی خورها، کانال‌ها و جوی‌های آب، تاکید کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در حفظ پاکیزگی شهر سهیم باشند و از رها کردن زباله‌های خود به درون کانال‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز