خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان خبرداد:

تائید استاندارد ۹۶ درصد نازل‌های سوخت سی ان جی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۵۱۴

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: ۹۶ درصد نازل‌های سوخت سی ان جی در استان قزوین مورد آزمون قرار گرفته و استاندارد و صحت عملکرد آنها تائید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مدیرکل استاندارد قزوین با اعلام این خبر گفت: از نیمه اول آبان ماه سال جاری، در راستای نظارت بر صحت عملکرد دیسپنسرهای CNG و تایید مقدار گاز فروخته شده به رانندگان، ۲۷ جایگاه CNG در سطح استان مورد بازرسی و آزمون دوره ای قرار گرفتند.

سیروس صارمی افزود: ۱۴۸ دیسپنسر فعال در این جایگاه ها مورد آزمون قرار گرفتند که انطباق عملکرد ۱۴۲ دستگاه از این دیسپنسرها مورد تایید قرار گرفت و فقط ۶ دیسپنسر مردود شد که از صاحبان جایگاه ها تعهد لازم جهت اصلاح و تعمیر دیسپنسرها اخذ شد که حاکی از انطباق ۹۶ درصدی صحت عملکرد نازل های سوخت CNG در سطح استان است.

وی همچنین یادآور شد: در این جایگاه ها تعداد ۴۲ دیسپنسر غیر فعال نیز وجود داشت که امکان آزمون آنها وجود نداشت.

مدیرکل استاندارد قزوین به شهروندان توصیه کرد تا در هنگام سوخت گیری در جایگاه های عرضه CNG ضمن رعایت کامل موارد ایمنی به برچسب های صحت عملکرد منصوب بر روی پمپ ها توجه نمایند.

وی اظهار داشت: آزمون نازل های سوخت سی ان جی با هدف اطمینان از صحت عملکرد و ایمنی این نازل ها انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز